Tales Of Pirates


#1 2009-10-31 11:23:04

Sarkline

http://i11.tinypic.com/62xqhjn.jpg

9496554
Call me!
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 59
Punktów :   
WWW

[PORADNIK]Skill Bar

Witam! Poradnik jest w 100% mój. Nie życze sobie kopiowania go na inne fora bez mojej zgody.


Skill Bar.. czyli inaczej Miejsce Na Skróty do naszych kochanych skilli. Każdemu na pewno brakuje miejsca na te właśnie umiejętności, a więc pokaże wam jak powiększyć liczbę slotów.  Zaczynamy!

Po pierwsze wejdź do folderu z grą a następnie do /scripts/lua/forms i otwieramy plik main.clu (najlepiej notatnikiem)

http://img233.imageshack.us/img233/2387/por1.png

W pliku szukamy [ctrl+f] :

Kod:

frmFast

Powinno wyglądać to tak:

http://img156.imageshack.us/img156/3116/por2.png

Zmieniamy to:

Kod:

frmFast = UI_CreateForm( "frmFast", FALSE, 292, 63, 289, 555, TRUE, FALSE )
--UI_FormSetHotKey( frmFast, ALT_KEY, HOTKEY_T ) 
UI_ShowForm( frmFast, TRUE )
UI_SetFormStyle( frmFast, 7 )---ĎÂ
UI_AddFormToTemplete( frmFast, FORM_MAIN )
UI_SetIsDrag( frmFast, TRUE )
UI_FormSetIsEscClose( frmFast, FALSE )


imgMain1 = UI_CreateCompent( frmFast, IMAGE_TYPE, "imgMain1", 256, 63, 0, 0 )
UI_LoadImage( imgMain1, "texture/ui2009/main802.tga", NORMAL, 256, 63, 0, 146 )

imgMain2 = UI_CreateCompent( frmFast, IMAGE_TYPE, "imgMain2", 36, 47, 256, 16 )
UI_LoadImage( imgMain2, "texture/ui2009/main802.tga", NORMAL, 36, 47, 201, 1 )

fscMainF0  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF0", 32, 32, 13, 26 )
fscMainF1  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF1", 32, 32, 45, 26 )
fscMainF2  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF2", 32, 32, 77, 26 )
fscMainF3  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF3", 32, 32, 109, 26 )
fscMainF4  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF4", 32, 32, 141, 26 )
fscMainF5  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF5", 32, 32, 173, 26 )
fscMainF6  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF6", 32, 32, 205, 26 )
fscMainF7  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF7", 32, 32, 237, 26 )

-- ĎňÉĎ°´ĹĄ
btnFastUp = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastUp", 7, 8, 271, 31 )
UI_LoadButtonImage( btnFastUp, "texture/ui/Nbotton.tga", 7, 8, 82, 2, TRUE )
UI_SetHint( btnFastUp, "Next (Ctrl+[)" )


-- ĎňĎ°´ĹĄ
btnFastDown = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastDown", 7, 8, 271, 45 )
UI_LoadButtonImage( btnFastDown, "texture/ui/Nbotton.tga", 7, 8, 82, 12, TRUE )
UI_SetHint( btnFastDown, "Next (Ctrl+])" )

Na to:

Kod:

frmFast = UI_CreateForm( "frmFast", FALSE, 430, 45, 290, 557, TRUE, FALSE )
--UI_FormSetHotKey( frmFast, ALT_KEY, HOTKEY_T ) 
UI_ShowForm( frmFast, TRUE )
UI_SetFormStyle( frmFast, 7 )---ĎÂ
UI_AddFormToTemplete( frmFast, FORM_MAIN )
UI_SetIsDrag( frmFast, TRUE )
UI_FormSetIsEscClose( frmFast, FALSE )


imgMain1 = UI_CreateCompent( frmFast, IMAGE_TYPE, "imgMain1", 430, 45, 0, 0 )
UI_LoadImage( imgMain1, "texture/ui/ods/frmfast.tga", NORMAL, 430, 45, 0, 0 )





fscMainF0  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF0", 32, 32, 8, 9 )
fscMainF1  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF1", 32, 32, 42, 9 )
fscMainF2  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF2", 32, 32, 76, 9 )
fscMainF3  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF3", 32, 32, 110, 9 )
fscMainF4  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF4", 32, 32, 144, 9 )
fscMainF5  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF5", 32, 32, 178, 9 )
fscMainF6  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF6", 32, 32, 212, 9 )
fscMainF7  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF7", 32, 32, 246, 9 )
fscMainF8  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF8", 32, 32, 280, 9 )
fscMainF9  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF9", 32, 32, 314, 9 )
fscMainF10  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF10", 32, 32, 348, 9 ) 
fscMainF11  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF11", 32, 32, 382, 9 )
fscMainF12  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF12", 32, 32, 416, 9 )




btnFastUp = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastUp", 6, 9, 420, 21 )
UI_LoadButtonImage( btnFastUp, "texture/ui/ods/frmfast.tga", 6, 9, 0, 45, TRUE )
UI_SetHint( btnFastUp, "Next ()" )



btnFastDown = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastDown", 7, 8, 280, 22 )

Teraz tylko zapisz plik.

Następnie musisz do folderu /textures/ui/ods/ wkleić ten zeedytowany plik:

http://sharebee.com/bd8569ce


UWAGA! Po włączeniu gry nie będziesz mógł używać skilli przyciskając F10,F11.. ale będziesz je mógł umieścić w tych miejscach na skill barze(pracuje nad tym).

A oto Efekt Końcowy:

http://img80.imageshack.us/img80/3449/por3.png


Pamiętaj aby grać na full screen.

Masz dwa Ustawienia Skill Bar #1 i Skill Bar #2 Pomiędzy nimi przełączasz strzałeczką po prawej stronie skill bara lub "F12".

Wyjaśnienie Kodu:

Kod:

                                           [color=red]  To jest długość Skill Bara jako obiektu(w pixelach)    
                                                                   |[/color]
frmFast = UI_CreateForm( "frmFast", FALSE, [color=red]430[/color], 45, 290, 557, TRUE, FALSE )
--UI_FormSetHotKey( frmFast, ALT_KEY, HOTKEY_T ) 
UI_ShowForm( frmFast, TRUE )
UI_SetFormStyle( frmFast, 7 )---ĎÂ
UI_AddFormToTemplete( frmFast, FORM_MAIN )
UI_SetIsDrag( frmFast, TRUE )
UI_FormSetIsEscClose( frmFast, FALSE )
                                                       [color=red] To Także jest długość Skill Bara jako obrazka(w pixelach) 
                                                                                                    |[/color]
imgMain1 = UI_CreateCompent( frmFast, IMAGE_TYPE, "imgMain1", [color=red]430[/color], 45, 0, 0 )
UI_LoadImage( imgMain1, "texture/ui/ods/frmfast.tga", NORMAL, [color=red]430[/color], 45, 0, 0 )





fscMainF0  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "[color=blue]fscMainF0[/color]", 32, 32, 8, 9 )    [color=blue]Odpowiada za przycisk który zostaje użyty do wywołania skilla[/color]
fscMainF1  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF1", 32, 32, [color=#FF00FF]42[/color], 9 )  [color=#FF00FF]Od którego pixela zaczyna się ten Skill(poprzedni koćzy się automatycznie na tym pixelu )[/color]
fscMainF2  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF2", 32, 32, 76, 9 )
fscMainF3  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF3", 32, 32, 110, 9 )
fscMainF4  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF4", 32, 32, 144, 9 )
fscMainF5  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF5", 32, 32, 178, 9 )
fscMainF6  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF6", 32, 32, 212, 9 )
fscMainF7  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF7", 32, 32, 246, 9 )
fscMainF8  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF8", 32, 32, 280, 9 )
fscMainF9  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF9", 32, 32, 314, 9 )
fscMainF10  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF10", 32, 32, 348, 9 ) 
fscMainF11  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF11", 32, 32, 382, 9 )
fscMainF12  = UI_CreateCompent( frmFast, FAST_COMMANG_TYPE, "fscMainF12", 32, 32, 416, 9 )




[color=#339966]btnFastUp = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastUp", 6, 9, 420, 21 )
UI_LoadButtonImage( btnFastUp, "texture/ui/ods/frmfast.tga", 6, 9, 0, 45, TRUE )
UI_SetHint( btnFastUp, "Next ()" )



btnFastDown = UI_CreateCompent( frmFast, BUTTON_TYPE, "btnFastDown", 7, 8, 280, 22 )

--Zmiana Paneli Skill Bar #1 , Skill Bar #2
[/color]

Mam nadzieje że wam pomogłem.


"    To Ty decydujesz o czynach, nie czyny o Tobie    "             

Offline

 

#2 2009-11-10 17:47:00

Spamer

http://i14.tinypic.com/5xh5jm0.jpg

Zarejestrowany: 2009-11-09
Posty: 14
Punktów :   -3 

Re: [PORADNIK]Skill Bar

Fajne


"  Nie  Bądź Turbo  Dymo Manem  ,  Bo  To  Dziecko  Neo  "     

" BĄDŹ HARDCOREM "   

Offline

 

#3 2009-11-11 21:56:34

Ksisio

http://i14.tinypic.com/5xh5jm0.jpg

Zarejestrowany: 2009-11-10
Posty: 3
Punktów :   

Re: [PORADNIK]Skill Bar

Nie mam folderu ods ani pliku fmfast.tga, więc gdzie go mam wkleić;]. Poza tym nie zrobiłem sobie kopii pliku main i teraz widzę tylko obrazki skilli a tej obramówki nie ma;].

Offline

 

#4 2009-11-12 10:21:15

 Mszust

prO

Call me!
Skąd: Hurricane Sea
Zarejestrowany: 2007-11-28
Posty: 1299
Punktów :   98 

Re: [PORADNIK]Skill Bar

czytaj dokladnie...

Offline

 

pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB Tibia11 Forum o Heroes 3 www.rumble-fighter.pun.pl Shizmo - Portfolio

Przenieś do

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora