Drodzy Piraci,
Tworzenie gry takiej jak Tales of Pirates to ciezkie zadanie, i uczynienie jej jak najbardziej sprawiedliwej to nigdy niekonczace sie zadanie. Wielu graczy cierpialo z powodu ograniczen ich klasy i proponowalo rozwiazanie problemu. W odpowiedzi ToP team poprawia rozne aspekty kazdej z klas, aby ulepszyc ich zdolnosci i moc ataku. Mamy nadzieje osiagnac dobry balans mocy, ktory da kazdej klasie cos zachwycajacego!
Klasy magiczne: Cleric, Seal Master i Voyager beda mieli mozliwosc umieszczania spr gemow w broniach, zbrojach, rekawicach i butach. Da im to wiekszy spirit bonus i znacznie zwiekszy ich moc ataku.
Staffy Clericow beda teraz klasyfikowane jako bronie dystansowe, ich moc ataku bedzie na rowni z lukiem, ale nie bedzie "Miss" i "Critical Rate".
Voyager: Strike Coral potrzebny do rzucenia Conch Ray nie bedzie zuzywal ladunkow, bedzie mial bonusy do statystyk i bedzie mial taka sama funkcje jak naszyjnik.
Seal Master: Zmodyfikowany zostanie Seal of Elder i Shadow Insignia. Oba skille beda wysysaly HP z ofiary co 2 sekundy. Obrazenia beda uzaleznione od lv Seal Mastera i spr.
Sharpshooter: Modyfikacje zwiazane z Sharpshooter'em sa nadal testowane, ale zwiekszymy moc skilli przeznaczonych dla luku i poprawimy obraznia zadawane za pomoca luku.
To moje luzne tlumaczenie, link do tematu:
http://forum.top.igg.com/viewthread.php … a=page%3D1
Prosze o ewentualna korekte, bo tekst moim zdaniem jest zagmatwany i niejednoznaczny :hamster_giveup:
|